Počet záznamov: 1
Dosahy spoločensko-hospodárskej krízy na medzinárodné marketingové stratégie firiem pôsobiacich v oblasti globálneho priemyslu luxusu
Názov Dosahy spoločensko-hospodárskej krízy na medzinárodné marketingové stratégie firiem pôsobiacich v oblasti globálneho priemyslu luxusu Súbežný názov Socio-economic impacts of the crisis on international marketing strategie of companies operating in the global luxury industry Autorské údaje Otília Zorkóciová, Erika Mária Jamborová Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Vedecké state členov Katedry medzinárodného obchodu Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 88-100. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3550-2 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Poznámky VEGA 1/1185/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * marketing mix * stratégia marketingová * produkty * značky výrobkov * zákazníci * bohatí * svet * krajiny vyspelé * krajiny rozvojové * kríza hospodárska * kríza finančná Anotácia Medzinárodná marketingová stratégia firiem. Medzinárodný marketingový mix firiem. Finančná a hospodárska kríza. Dosahy krízy na medzinárodné marketingové stratégie firiem pôsobiacich v odvetví svetového priemyslu luxusu. Čínsky trh - perspektíva aj pre spoločnosti pôsobiace v oblasti priemyslu luxusu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01450-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1