Počet záznamov: 1  

Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II

  1. Názov Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II [elektronický zdroj] : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11
    Súbežný názovSustainable marketing and sustainable consumption II : scientific papers – output of the research project VEGA no. 1/0418/11
    Autorské údajeDana Vokounová a kol., zostavil Andrej Miklošík, recenzenti: Naděžda Klabusayová, Helena Labská, Eva Hanuláková
    Ďalší autori Miklošík Andrej (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Klabusayová Naděžda (Recenzent)
    Labská Helena (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hanuláková Eva (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2012. - CD-ROM [89 s.]
    ISBN978-80-225-3487-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    PoznámkyVEGA 1/0418/11
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * spotreba * rozvoj trvalo udržateľný
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (10) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra867397
    Archív EPCE12 01480-001, originál dokumentu

    elektronická kniha

    elektronická kniha

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    867397SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.