Počet záznamov: 1
Manažment kategórií - definovanie kategórie vo veľkoobchode
Názov Manažment kategórií - definovanie kategórie vo veľkoobchode Autorské údaje Lucia Tokošová Autor Tokošová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 91-100. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * riadenie * obrat veľkoobchodný * distribúcia * manipulácia s materiálom * balenie Anotácia Charakterizovanie procesu definovania kategórie vo veľkoobchode s poukázaním na jeho komplexnosť a špecifiká. Využitie priestoru vo veľkoobchode z hľadiska obratu a celkovej profitability. Oddelenia manažmentu (IT, nákupné, vlastných značiek a ďalšie) a ich ciele. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01455-009, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1