Počet záznamov: 1  

Dizajn ako konkurenčná výhoda firmy Rona a zvyšovanie povedomia o značke

  1. Názov Dizajn ako konkurenčná výhoda firmy Rona a zvyšovanie povedomia o značke
    Súbežný názovDesign as competitive advantage of Rona glass company and increasing it’s brand awareness
    Autorské údajeLenka Osuská, Ľubica Knošková
    Autor Osuská Lenka
    Spoluautori Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. S. [1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5
    PoznámkyKEGA 024EU-4/2012
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá politika výrobková * kvalita tovaru * kvalita výrobkov * značky výrobné * dizajn * výhody konkurenčné
    AnotáciaPozícia dizajnu vo firme, analyzovanie silných a slabých stránok. Zviditeľnenie firmy RONA a.s. na slovenskom trhu a ďalšie návrhy na efektívnejšie využitie dizajnu ako zdroja konkurenčnej výhody.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01582-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.