Počet záznamov: 1  

Environmentálne technológie a environmentálny marketing podporujú trvalo udržateľný rozvoj

  1. Názov Environmentálne technológie a environmentálny marketing podporujú trvalo udržateľný rozvoj
    Súbežný názovEnvironmental technologies and environmental marketing support sustainable development
    Autorské údajeVítězslav Balhar
    Autor Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 6-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Heslá marketing environmentálny * technológie nové * ochrana prostredia životného * environmentalistika * ochrana vody * spotreba vody * svet * rozvoj trvalo udržateľný
    AnotáciaGlobálne environmentálne problémy. Environmentálne technológie a ich prínos k trvalo udržateľnému rozvoju. Environmentálny marketing. Environmentálna stopa ľudstva. Požiadavka hospodárne využívať prírodné zdroje, chrániť bohatstvo prírody, produkovať čo najmenej odpadov a celkovo ovplyvňovať správanie ľudí.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01480-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.