Počet záznamov: 1  

Postoje a spotrebiteľské správanie "generácie Z" v kontexte trvalo udržateľnej spotreby

  1. Názov Postoje a spotrebiteľské správanie "generácie Z" v kontexte trvalo udržateľnej spotreby
    Súbežný názovAttitudes and consumer behaviour of generation Z in context of sustainable consumption
    Autorské údajeDagmar Klepochová, Janka Kopaničová
    Autor Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 17-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0418/11. - VEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.567 - Použitie národného dôchodku. Spotreba
    Heslá spotreba udržateľná * mládež * mladiství * deti * výskum * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaTrvalo udržateľný rozvoj, trvalo udržateľná spotreba a postoje detí a mládeže pri formovaní environmentálne uvedomelého správania. Charakteristika spotrebiteľskej skupiny - generácie Z. Výsledky výskumnej štúdie, ktorej cieľom bolo odhaliť, aké je spotrebiteľské správanie detí - teenagerov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01480-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.