Počet záznamov: 1
Velký slovník marketingových komunikací
Názov Velký slovník marketingových komunikací Autorské údaje Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv Autor Horňák Pavel Spoluautori Jurášková Olga Vysekalová Jitka Štarchoň Peter Kotyzová Pavla Banyár Milan Svoboda Václav Bělohrad Radim Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kocourek Josef Kramoliš Jan Metke Jozef Tyleček Dan Ďalší autori Hradiská Elena (Recenzent) Vydavateľské údaje Praha : Grada Publishing , 2012. - 271 s. [14,44 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-247-4354-7 Druh dokumentu slovníky Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 03 - Všeobecné encyklopédie Heslá komunikácia marketingová * reklama * vzťahy s verejnosťou * marketing * plán marketingový Kategória EPC Odborné monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (3) - KNIHY Archív EPC E12 01478-001, kópia titul. strany
Počet záznamov: 1