Počet záznamov: 1  

Zodpovedné podnikanie ako rámec udržateľného marketingu

  1. Názov Zodpovedné podnikanie ako rámec udržateľného marketingu
    Súbežný názovResponsible business as framework for sustainable marketing
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 48-56. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    PoznámkyVEGA 1/0418/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie zodpovedné * podnik * zodpovednosť spoločenská * etika * ochrana prostredia životného * kapitál ľudský * kapitál finančný * rozvoj trvalo udržateľný
    AnotáciaAgregované (integrované) ukazovatele udržateľného rozvoja. Zodpovedné podnikanie. Princípy a rozhodujúce parametre zodpovedného podnikania na úrovni podniku. Praktiky zodpovedného podnikania na príklade nadnárodnej farmaceutickej spoločnosti AstraZeneca. Model hodnotenia ukazovateľov zodpovedného podnikania postupom Balanced scorecard.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01480-008, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.