Počet záznamov: 1
Zodpovedné podnikanie ako rámec udržateľného marketingu
Názov Zodpovedné podnikanie ako rámec udržateľného marketingu Súbežný názov Responsible business as framework for sustainable marketing Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 48-56. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Poznámky VEGA 1/0418/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikanie zodpovedné * podnik * zodpovednosť spoločenská * etika * ochrana prostredia životného * kapitál ľudský * kapitál finančný * rozvoj trvalo udržateľný Anotácia Agregované (integrované) ukazovatele udržateľného rozvoja. Zodpovedné podnikanie. Princípy a rozhodujúce parametre zodpovedného podnikania na úrovni podniku. Praktiky zodpovedného podnikania na príklade nadnárodnej farmaceutickej spoločnosti AstraZeneca. Model hodnotenia ukazovateľov zodpovedného podnikania postupom Balanced scorecard. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01480-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1