Počet záznamov: 1
Stratégia multi-brand v rôznych odvetviach
Názov Stratégia multi-brand v rôznych odvetviach Súbežný názov Multi-brand strategy in various sectors Autorské údaje Marína Smolková Autor Smolková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2012 : proceedings of the [15th] international scientific conference for doctoral students and young researchers : 22nd november 2012, Bratislava, Slovak Republic. S. 1120-1127. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3549-6 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá značky výrobkov * marketing * komunikácia * konkurencia trhová * sektory hospodárske Anotácia Stratégia multi-brand, teda stratégia viacerých značiek v produktovom portfóliu spoločnosti, je jedným zo spôsobov rastu spoločnosti. Je využívaná najmä v segmente FMCG a pre spoločnosť môže znamenať manažovanie aj niekoľkých desiatok značiek s cieľom maximalizovať svoj trhový podiel. Stratégia multi-brand môže byť tiež odpoveďou na otázku ako segmentovať trh alebo ako zabrániť vstupu konkurenta na trh. Vďaka svojej variabilite a mnohým výhodám je intenzívne využívaná naprieč mnohými sektormi, od potravinového, drogistického, lekárnického až po automobilový priemysel, či dokonca bankovníctvo. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01517-102, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1