Počet záznamov: 1  

Stratégia multi-brand v rôznych odvetviach

  1. Názov Stratégia multi-brand v rôznych odvetviach
    Súbežný názovMulti-brand strategy in various sectors
    Autorské údajeMarína Smolková
    Autor Smolková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2012 : proceedings of the [15th] international scientific conference for doctoral students and young researchers : 22nd november 2012, Bratislava, Slovak Republic. S. 1120-1127. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3549-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá značky výrobkov * marketing * komunikácia * konkurencia trhová * sektory hospodárske
    AnotáciaStratégia multi-brand, teda stratégia viacerých značiek v produktovom portfóliu spoločnosti, je jedným zo spôsobov rastu spoločnosti. Je využívaná najmä v segmente FMCG a pre spoločnosť môže znamenať manažovanie aj niekoľkých desiatok značiek s cieľom maximalizovať svoj trhový podiel. Stratégia multi-brand môže byť tiež odpoveďou na otázku ako segmentovať trh alebo ako zabrániť vstupu konkurenta na trh. Vďaka svojej variabilite a mnohým výhodám je intenzívne využívaná naprieč mnohými sektormi, od potravinového, drogistického, lekárnického až po automobilový priemysel, či dokonca bankovníctvo.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01517-102, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.