Počet záznamov: 1  

Stratégia duševného vlastníctva ako nástroj konkurencieschopnosti

  1. Názov Stratégia duševného vlastníctva ako nástroj konkurencieschopnosti
    Autorské údajeKlaudia Gubová
    Autor Gubová Klaudia EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Zdrojový dokument V. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 9. listopadu 2012. S. 748-753. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2012]. ISBN 978-80-7248-800-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá spoločnosť vedomostná * vlastníctvo duševné * patenty * známky ochranné * licencie patentové * stratégia podnikateľská * obchod medzinárodný
    AnotáciaV súčasnom globalizovanom svete už nestačí využívať len tradičné hmotné zdroje. Dôraz sa kladie na nehmotné aktíva, ktoré sa podieľajú čoraz väčšej miere na tvorbe produktov. Ide o prechod od industriálnej k znalostnej spoločnosti. Je to spôsob ako sa spoločnosti môžu dostať na náročnejšie trhy so silnou konkurenciou. Dôležitým predpokladom úspešného pôsobenia spoločností na trhu je prepojenie stratégie duševného vlastníctva s obchodnou stratégiou spoločnosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01610-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.