Počet záznamov: 1
Stratégia duševného vlastníctva ako nástroj konkurencieschopnosti
Názov Stratégia duševného vlastníctva ako nástroj konkurencieschopnosti Autorské údaje Klaudia Gubová Autor Gubová Klaudia EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Zdrojový dokument V. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 9. listopadu 2012. S. 748-753. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2012]. ISBN 978-80-7248-800-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo Heslá spoločnosť vedomostná * vlastníctvo duševné * patenty * známky ochranné * licencie patentové * stratégia podnikateľská * obchod medzinárodný Anotácia V súčasnom globalizovanom svete už nestačí využívať len tradičné hmotné zdroje. Dôraz sa kladie na nehmotné aktíva, ktoré sa podieľajú čoraz väčšej miere na tvorbe produktov. Ide o prechod od industriálnej k znalostnej spoločnosti. Je to spôsob ako sa spoločnosti môžu dostať na náročnejšie trhy so silnou konkurenciou. Dôležitým predpokladom úspešného pôsobenia spoločností na trhu je prepojenie stratégie duševného vlastníctva s obchodnou stratégiou spoločnosti. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01610-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1