Počet záznamov: 1
Sázka na sázkovku? Ne, raději výzkum
Názov Sázka na sázkovku? Ne, raději výzkum Autorské údaje Pavel Marek Autor Marek Pavel Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 22, č. 4 (2012), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá výskum marketingový * kampane reklamné Anotácia Úloha marketingového výskumu pri tvorbe komunikačnej kampane. Focus group ako metóda kvalitatívneho výskumu, ktorá umožňuje hlbšie preniknúť do vedomia respondentov a odhaliť tak preferencie respondentov a logiku ich uvažovania. Výsledky testovania sloganu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-4
článok
Počet záznamov: 1