Počet záznamov: 1  

Sázka na sázkovku? Ne, raději výzkum

  1. Názov Sázka na sázkovku? Ne, raději výzkum
    Autorské údajePavel Marek
    Autor Marek Pavel
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 22, č. 4 (2012), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá výskum marketingový * kampane reklamné
    AnotáciaÚloha marketingového výskumu pri tvorbe komunikačnej kampane. Focus group ako metóda kvalitatívneho výskumu, ktorá umožňuje hlbšie preniknúť do vedomia respondentov a odhaliť tak preferencie respondentov a logiku ich uvažovania. Výsledky testovania sloganu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.