Počet záznamov: 1  

Skúmame relevantné? Zaostrené na ženy

  1. Názov Skúmame relevantné? Zaostrené na ženy
    Autorské údajeAlena Kusá, Veronika Hrabačková
    Autor Kusá Alena
    Spoluautori Hrabačková Veronika
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 22, č. 4 (2012), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.7 - Nákup. Obstarávanie
    Heslá nákup * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * muži * ženy
    AnotáciaRozdiely medzi pohlaviami v rámci nákupného správania a rozhodovacieho procesu. Podiel na rozhodovaní pri jednotlivých typoch nákupov - muži, ženy. Zvykové nákupy rýchloobrátkového tovaru.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.