Počet záznamov: 1  

Znovuzrození kuponingu

  1. Názov Znovuzrození kuponingu
    Autorské údajeOtakar Plundr
    Autor Plundr Otakar
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 12 (Prosinec 2012), s. 38-40. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * marketing * zľavy obchodné * kupóny * obchod * zákazníci
    AnotáciaPriebeh kupónovej kampane, ktorú pripravila spoločnosť POS Media pre predajne Makro v Českej republike. Distribúcia kupónov a priemerná návratnosť. Zásadné postupy pre úspešnú kupónovú akciu. Zostavenie kupónovej knižky. Vyhodnotenie kampane. Budúcnosť kupóningu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.