Počet záznamov: 1  

Nový pohled na marketingový mix

  1. Názov Nový pohled na marketingový mix
    Autorské údajeMartin Holub
    Autor Holub Martin
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 20, č. 1 (2013), s. 36-37. - Praha : 4H production, 2013. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * event marketing * marketing manažment * komunikácia marketingová * skupiny cieľové
    AnotáciaMeniace sa nástroje riadenia marketingu a nová podoba marketingového mixu. Complex event processing (CEP) - marketingové kampane tvorené na mieru pre zákazníka v jeho momentálnej situácii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-5 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.