- Národná značka v podnikateľskom prostredí
Počet záznamov: 1  

Národná značka v podnikateľskom prostredí

  1. Názov Národná značka v podnikateľskom prostredí
    Autorské údajeDagmar Hrašková
    Autor Hrašková Dagmar
    Zdrojový dokument Finančný manažment. Roč. 6, č. 1 (2013), s. 56-61. - Bratislava : Iura Edition, 2013. ISSN 1338-7065
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * značky kvality * značky výrobné * štát * národ * hodnota * firmy * podnikatelia
    AnotáciaPojem národná značka. On-line značky. Značky typu ľudia a organizácia. Značka zemepisného miesta. Budovanie a riadenie národnej značky. Výsledky prieskumu Nation brands index. Vplyv národnej značky na konkurencieschopnosť domácich podnikateľských subjektov. Rebríček spoločností podľa hodnotenia Interbrand 2011. Branding Slovenskej republiky - potenciál v turizme.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.