Počet záznamov: 1
Vybrané formy elektronického marketingu
Názov Vybrané formy elektronického marketingu Súbežný názov Selected forms of electronic marketing Autorské údaje Magdaléna Cárachová Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : recenzovaný zborník [príspevkov] : II. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 7. november 2012, [virtuálne EU Bratislava]. S. 1-8. - [Bratislava] : [Vydavateľstvo EKONÓM], [2012]. ISBN 978-80-225-3553-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá firmy * marketing elektronický * marketing strategický * marketing virálny * podpora podnikania * internet Anotácia Elektronický marketing - pojem, výhody. Internetový marketing. Vybrané formy e-marketingu : Bannerová reklama, search engine marketing, mobilný marketing, virálny marketing. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01626-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1