Počet záznamov: 1  

Vybrané formy elektronického marketingu

  1. Názov Vybrané formy elektronického marketingu
    Súbežný názovSelected forms of electronic marketing
    Autorské údajeMagdaléna Cárachová
    Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : recenzovaný zborník [príspevkov] : II. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 7. november 2012, [virtuálne EU Bratislava]. S. 1-8. - [Bratislava] : [Vydavateľstvo EKONÓM], [2012]. ISBN 978-80-225-3553-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * marketing elektronický * marketing strategický * marketing virálny * podpora podnikania * internet
    AnotáciaElektronický marketing - pojem, výhody. Internetový marketing. Vybrané formy e-marketingu : Bannerová reklama, search engine marketing, mobilný marketing, virálny marketing.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01626-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.