Počet záznamov: 1  

Nový trend v bannerovej reklame - RTB

  1. Názov Nový trend v bannerovej reklame - RTB
    Autorské údajeKamila Ševčíková
    Autor Ševčíková Kamila
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 5, č. 1 (2013), s. 60-61. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * inzercia * kampane reklamné * techniky reklamné * internet * stránky webové * metódy propagačné
    AnotáciaAnglický výraz real time bidding (RTB) predstavuje predaj bannerovej (display) reklamy prebiehajúcej v reálnom čase. RTB ako nový trend v display reklame. Kritériá, výhody a nevýhody RTB.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-12 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.