Počet záznamov: 1  

Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR

  1. Názov Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR
    Autorské údajeRomana Olexová
    Autor Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník prezentácií] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. [S. 1-10]. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012
    PoznámkyPrezentácia
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * reklama * stratégia marketingová * médiá * siete sociálne * Slovensko
    Kategória EPCPráce zverejnené na internete
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01658-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.