Počet záznamov: 1  

Marketingový mix vo vysokoškolskom vzdelávaní

  1. Názov Marketingový mix vo vysokoškolskom vzdelávaní
    Preklad názvuMarketing mix in higher education
    Autorské údajeZoltán Rózsa
    Autor Rózsa Zoltán
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 1, č. 2 (2012), s. 165-172. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2012. ISSN 1338-6581
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá vzdelávanie vysokoškolské * výučba vedecká * študenti * marketing mix
    AnotáciaIdentifikácia prístupov jednotlivých autorov k formulácii prvkov marketingového mixu vo vzdelávacích službách, špecificky v terciárnom vzdelávaní, ako východiska dizajnu ďalšieho primárneho výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.