Počet záznamov: 1  

CSR ako podpora budovania značky v bankovom sektore

  1. Názov CSR ako podpora budovania značky v bankovom sektore
    Autorské údajeMarína Smolková
    Autor Smolková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument V. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 9. listopadu 2012. S. 294-301. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2012]. ISBN 978-80-7248-800-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá bankovníctvo * banky * imidž * značky kvality * zodpovednosť spoločenská * zodpovednosť podniku spoločenská * marketing
    AnotáciaZhodnotenie využívania budovania statusu spoločensky zodpovednej firmy z pohľadu dopadu vybranej stratégie na budovanie značky firmy, v tomto prípade konkrétne banky. Príspevok popisuje najväčšie slovenské banky, ich spoločensky zodpovedné aktivity, odlíšiteľnosť v rámci sektora, ktorú takýmto spôsobom dosiahli a taktiež konzistentnosť tejto CSR stratégie s celkovou komunikáciou banky a jej pozíciou na trhu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01610-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.