Počet záznamov: 1  

Cieľom nie je okamžite predať, ale generovať výnos

  1. Názov Cieľom nie je okamžite predať, ale generovať výnos
    Autorské údajeMartin Cigánek
    Autor Cigánek Martin
    Zdrojový dokument Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. Roč. 17, č. 1-2 (2013), s. 10-11. - Bratislava : SON MEDIA, 2013. ISSN 1335-9266
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * programy vernostné * zákazníci * kríza finančná
    AnotáciaUrobiť slušný predaj, ktorý príde rýchlo a vo veľkom objeme, sa dá aj bez prvkov vernostného marketingu. Zložitejšie je udržať si zákazníka aj pre budúci nákup. Vernostné programy - Naše finančné družstvo (NFD), jeho budovanie a význam.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.