Počet záznamov: 1
Lojalita je výsledkom komunikácie a dôverného vzťahu
Názov Lojalita je výsledkom komunikácie a dôverného vzťahu Autorské údaje Martin Kadleček, Andrea Hinková Autor Kadleček Martin Spoluautori Hinková Andrea Zdrojový dokument Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. Roč. 17, č. 1-2 (2013), s. 12-13. - Bratislava : SON MEDIA, 2013. ISSN 1335-9266 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá programy vernostné * Slovensko * lojálnosť zákazníkov Anotácia Pred rokom 2000 boli vernostné programy na Slovensku zriedkavý fenomén. V súčasnosti ich využíva veľké množstvo maloobchodných spoločností. Čo musí spĺňať kvalitný vernostný program. Akým smerom sa budú vyvíjať vernostné programy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-12
článok
Počet záznamov: 1