Počet záznamov: 1  

Lojalita je výsledkom komunikácie a dôverného vzťahu

  1. Názov Lojalita je výsledkom komunikácie a dôverného vzťahu
    Autorské údajeMartin Kadleček, Andrea Hinková
    Autor Kadleček Martin
    Spoluautori Hinková Andrea
    Zdrojový dokument Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. Roč. 17, č. 1-2 (2013), s. 12-13. - Bratislava : SON MEDIA, 2013. ISSN 1335-9266
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá programy vernostné * Slovensko * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaPred rokom 2000 boli vernostné programy na Slovensku zriedkavý fenomén. V súčasnosti ich využíva veľké množstvo maloobchodných spoločností. Čo musí spĺňať kvalitný vernostný program. Akým smerom sa budú vyvíjať vernostné programy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.