Počet záznamov: 1  

Strategies of commercial companies in the time of the crisis

  1. Názov Strategies of commercial companies in the time of the crisis
    Preklad názvuStratégie obchodných spoločností v čase krízy
    Autorské údajeMária Šášiková
    Autor Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Scientific papers from doctoral study : [zborník príspevkov]. S. 104-114. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3522-9
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    PoznámkyVEGA 1/1185/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.11 - Druhy a formy podnikov
    Heslá spoločnosti obchodné * kríza hospodárska * kríza finančná * Česko * Slovensko * porovnanie medzipodnikové * veľkosť podnikov * stratégia obchodná
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01716-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.