Počet záznamov: 1
Strategies of commercial companies in the time of the crisis
Názov Strategies of commercial companies in the time of the crisis Preklad názvu Stratégie obchodných spoločností v čase krízy Autorské údaje Mária Šášiková Autor Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Scientific papers from doctoral study : [zborník príspevkov]. S. 104-114. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3522-9 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Poznámky VEGA 1/1185/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.11 - Druhy a formy podnikov Heslá spoločnosti obchodné * kríza hospodárska * kríza finančná * Česko * Slovensko * porovnanie medzipodnikové * veľkosť podnikov * stratégia obchodná Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01716-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1