Počet záznamov: 1  

Význam marketingu v malých a stredných podnikoch počas globálnej krízy

  1. Názov Význam marketingu v malých a stredných podnikoch počas globálnej krízy
    Súbežný názovThe Importance of marketing in small and medium sized enterprises during the global crisis
    Autorské údajeDenisa Gajdová
    Autor Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikania v podmienkach krízy : [zborník vedeckých prác]. S. 56-60. - Šoporňa : Vydavateľstvo Ľuboš Janica, 2012. ISBN 978-80-970622-2-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * výskum marketingový * výrobky nové * podnik malý * podnik stredný
    AnotáciaViaceré faktory, ktoré ovplyvňujú úspešnosť zavádzania nových výrobkov v malých podnikoch. Podceňovanie významu marketingového výskumu a tvorba marketingovej stratégie v malom alebo strednom podniku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01740-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.