Počet záznamov: 1  

Výskum spokojnosti bankových klientov na Slovensku a v Českej republike

  1. Názov Výskum spokojnosti bankových klientov na Slovensku a v Českej republike
    Preklad názvuBank client satisfaction survey in Slovakia and tehe Czech Republic
    Autorské údajeJaroslav Belás, Anna Kotásková
    Autor Belás Jaroslav
    Spoluautori Kotásková Anna
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 21, č. 2 (Február 2013), s. 27-30. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2013. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá spokojnosť zákazníkov * služby bankové * Slovensko * Česko * banky
    AnotáciaKomerčná banka podobne ako ďalšie podnikateľské subjekty dosahuje svoje základné ciele prostredníctvom predaja bankových produktov a služieb klientom. V tomto kontexte majú teda klienti banky významné postavenie, pretože nakupujú produkty bánk, čím vytvárajú primeranú ziskovosť banky a podporujú jej konkurenčnú schopnosť. Analýza spokojnosti slovenských a českých bankových klientov so službami komerčných bánk, najdôležitejšie faktory spokojnosti, resp. nespokojnosti zákazníkov a porovnanie aktuálnych trendov spokojnosti slovenských a českých bankových klientov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-5

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF87.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.