Počet záznamov: 1  

Krajinné výstavy ako marketingový nástroj zameraný na rozvoj regiónov

  1. Názov Krajinné výstavy ako marketingový nástroj zameraný na rozvoj regiónov
    Autorské údajeKatarína Rentková, Petronela Klačanská
    Autor Rentková Katarína
    Spoluautori Klačanská Petronela
    Zdrojový dokument V. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 9. listopadu 2012. S. [1-10]. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2012]. ISBN 978-80-7248-800-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing regionálny * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * prostredie krajinné * marketing regionálny * výstavy
    AnotáciaVyužitie krajinných výstav je výsledok marketingových aktivít, ktoré so svojimi funkciami vytvárajú atraktivity pre turistov. Forma marketingu územia, prepojenie na regionálne štruktúry, porovnanie ich využitia doma a v zahraničí.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.