Počet záznamov: 1  

Marketing podniku v době krize

  1. Názov Marketing podniku v době krize
    Autorské údajeMiroslav Merenda
    Autor Merenda Miroslav
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 12, č. 4 (2012), s. 91-97. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2012. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * kríza hospodárska * pojmy * stratégia marketingová * marketing
    AnotáciaPojem a podstata marketingu. Marketing v čase krízy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF251 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.