Počet záznamov: 1  

Kontinuálne vzdelávanie a jeho vplyv na informačnú gramotnosť

  1. Názov Kontinuálne vzdelávanie a jeho vplyv na informačnú gramotnosť
    Súbežný názovContinuous learning andt its information literacy impact
    Autorské údajeAnikó Töröková
    Autor Töröková Anikó EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Vybrané problémy informačného manažmentu : recenzovaný zborník vedeckých statí. S. [1-15] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3606-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie * učitelia * školy * školy vysoké * gramotnosť informačná * technológie informačné * technológie komunikačné * Slovensko * Maďarsko * Česko
    AnotáciaĎalšie vzdelávanie pedagogických zamestnancov - porovnanie Maďarskej a Českej republiky. Kontinuálne vzdelávanie v Slovenskej republike. Obsah, rozsah a forma ukončenia programov kontinuálneho vzdelávania. Akreditácia programov kontinuálneho vzdelávania. Súčasné možnosti kontinuálneho vzdelávania. Informačná gramotnosť pedagógov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00122-009, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.