Počet záznamov: 1  

Nákupní strategie - single a multiple sourcing

  1. Názov Nákupní strategie - single a multiple sourcing
    Autorské údajeJana Kašparová
    Autor Kašparová Jana
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 12, č. 2 (2012), s. 53-60. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2012. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * stratégia obchodná * nákup * podnik
    AnotáciaAnalýza rozdielov medzi stratégiami single a multiple sourcingu v podmienkach oligopolného trhu s čiastočne diferencovaným produktom v prípade nákupu položiek so strategickým významom pre podnik.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF110.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.