Počet záznamov: 1  

Význam marketingovej komunikácie pre prosperitu malého a stredného podniku na trhu organizácií

  1. Názov Význam marketingovej komunikácie pre prosperitu malého a stredného podniku na trhu organizácií : dizertačná práca
    Autorské údajeĽubica Jobbágyová, školiteľ: Kornélia Richterová
    Autor Jobbágyová Ľubica
    Ďalší autori Richterová Kornélia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2001. - 125 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * podnik malý * podnik stredný
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra868747

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    868747SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.