Počet záznamov: 1  

Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR

  1. Názov Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR
    Súbežný názovSocial media marketing and it's importance in marketing strategies of Slovak business subjects
    Autorské údajeRomana Olexová
    Autor Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. S. 115-120. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2
    PoznámkyPríspevok reflektuje poznatky rozpracované v Projekte mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov do 30 rokov 2316076 - e-marketing a jeho využitie v marketingových stratégiách trhových subjektov v podmienkach SR
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * siete sociálne * propagácia priama * médiá * výskum aplikovaný
    AnotáciaVyužitie sociálnych médií v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR. Priama úmernosť medzi interaktivitou v marketingovej komunikácií a dôveryhodnosťou firmy. Výskum využitia sociálnych médií podnikateľskými subjektmi na Slovensku a jeho parciálne výsledky.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01879-011, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.