Počet záznamov: 1
Význam a funkcie brandingu v hotelierstve
Názov Význam a funkcie brandingu v hotelierstve Súbežný názov The Importance and Funcions of Branding in the Hotel Industry Autorské údaje Anna Sirotková, Monika Krošláková Autor Veszprémi Sirotková Anna EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Spoluautori Krošláková Monika EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. S. 134-140. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2 Poznámky Článok je parciálnym výstupom výskumu 5121A Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * strediská ruchu cestovného * zariadenia rekreačné * systémy rezervačné * hotelierstvo * hotely * služby doplnkové Anotácia Značka hotela predstavuje pre zákazníkov určitý pocit istoty, že im budú poskytnuté služby v očakávanej kvalite a na požadovanej úrovni. Konkurenčná výhoda, ktorá sa prejaví rastom tržieb a v konečnom dôsledku aj zisku. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01879-013, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1