Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013

  1. Názov Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013
    Súbežný názovMarketing strategy of tourism in Slovakia
    Autorské údajePeter Trefil
    Autor Trefil Peter EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. S. 175-182. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá Slovensko * politika ruchu cestovného * strediská ruchu cestovného * rozvoj regionálny * stratégia marketingová * propagácia priama
    AnotáciaMarketingová stratégia SACR na roky 2007 až 2013 ako súčasť štátnej politiky cestovného ruchu s využitím štrukturálnych fondov. Marketingová stratégia cestovného ruchu sa stáva dokumentom, ktorý tvorí jeden z východísk pre štátnu politiku cestovného ruchu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01879-017, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.