Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013
Názov Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013 Súbežný názov Marketing strategy of tourism in Slovakia Autorské údaje Peter Trefil Autor Trefil Peter EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. S. 175-182. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá Slovensko * politika ruchu cestovného * strediská ruchu cestovného * rozvoj regionálny * stratégia marketingová * propagácia priama Anotácia Marketingová stratégia SACR na roky 2007 až 2013 ako súčasť štátnej politiky cestovného ruchu s využitím štrukturálnych fondov. Marketingová stratégia cestovného ruchu sa stáva dokumentom, ktorý tvorí jeden z východísk pre štátnu politiku cestovného ruchu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01879-017, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1