Počet záznamov: 1  

Uplatnenie a význam predmetu Strategický marketing v študijnom odbore Obchodné podnikanie

  1. Názov Uplatnenie a význam predmetu Strategický marketing v študijnom odbore Obchodné podnikanie
    Preklad názvuApplication and importance of the subject Strategic marketing in specialization Trade enterprise
    Autorské údajeJana Naščáková
    Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 11, č. 27 (2012), s. 109-116. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2012. ISSN 1335-9746
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá programy študijné * univerzity * výučba vedecká * marketing strategický * podnikanie obchodné
    AnotáciaŠtudijný odbor Obchodné podnikanie a vyučované predmety na Katedre marketingu a obchodu
    Kategória EPCOdborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01886-013, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 24-27

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.