Počet záznamov: 1  

Emoce vítězí nad rozumem

  1. Názov Emoce vítězí nad rozumem
    Autorské údajeJitka Součková
    Autor Součková Jitka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 1 (2013), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá emócie * rozhodovanie * neuromarketing * komunikácia marketingová
    AnotáciaVzťah emócií a racionálneho rozhodovania. Podstata neuromarketingu. Emócie v komunikačnej praxi. Emocionálna kreativita.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.