Počet záznamov: 1
Role retailu v marketingové komunikaci značek
Názov Role retailu v marketingové komunikaci značek Autorské údaje Tomáš Barčík Autor Barčík Tomáš Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 1 (2013), s. 17-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá značky výrobkov * značky výrobné * komunikácia marketingová * retailing * merchandising Anotácia Proces integrovanej marketingovej komunikácie presahuje vlastné komunikačné kanály jednotlivých značiek. Kompetencie, ktoré očakávajú výrobcovia (vlastníci značiek) od relailerov v úlohe nástrojov marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-4
článok
Počet záznamov: 1