Počet záznamov: 1  

Role retailu v marketingové komunikaci značek

  1. Názov Role retailu v marketingové komunikaci značek
    Autorské údajeTomáš Barčík
    Autor Barčík Tomáš
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 1 (2013), s. 17-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá značky výrobkov * značky výrobné * komunikácia marketingová * retailing * merchandising
    AnotáciaProces integrovanej marketingovej komunikácie presahuje vlastné komunikačné kanály jednotlivých značiek. Kompetencie, ktoré očakávajú výrobcovia (vlastníci značiek) od relailerov v úlohe nástrojov marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.