Počet záznamov: 1  

Analýza hodnoty pro zákazníka - podstata a aplikace

  1. Názov Analýza hodnoty pro zákazníka - podstata a aplikace
    Autorské údajeJaroslav Nenadál
    Autor Nenadál Jaroslav
    Zdrojový dokument Kvalita : Česko Slovenský odborný časopis. Roč. 21, č. 1 (2013), s. 15-23. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2013. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá manažment * riadenie kvality * systém riadenia kvality * normy kvality * konkurencieschopnosť * hodnota * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaMedzi princípy súčasného manažmentu kvality patrí aj maximalizácia hodnoty pre zákazníka. Možnosti ako v praxi realizovať túto hodnotu a aktivity, ktoré presahujú rámec klasických prieskumov spokojnosti zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.