Počet záznamov: 1
Sociálny marketing a zásahy do verejného zdravotníctva
Názov Sociálny marketing a zásahy do verejného zdravotníctva Autorské údaje Tomáš Bačo, Silvia Megyesiová, Peter Poništ Autor Bačo Tomáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Megyesiová Silvia EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Poništ Peter Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 8, č. 4 (2012), s. 17-23 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2012. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá nástroje marketingové * správa verejná * zdravotníctvo verejné * marketing sociálny Anotácia Problematika aplikácie marketingu vo verejnom zdravotníctve. V tejto sfére nie je možné aplikovať klasické marketingové postupy a nástroje, avšak aj napriek tomu filozofia marketingu je vo verejnom zdravotníctve rovnako prítomná ako je tomu v klasickom ziskovom sektore. Preto pre účely zdravotníctva sa využívajú základné postupy sociálneho marketingu, ktorý je práve orientovaný na oblasť verejného sektora a obzvlášť verejného zdravotníctva. Orientácia na zákazníka, resp. na občana je v danom prípade kľúčová, pričom úlohu marketingu je potrebné chápať v širšom slova zmysle, a teda aj v oblasti pôsobenia na správanie sa ľudí za účelom predchádzania neželaných javov, teda rôznych chorôb a iných zdravotných problémov. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00277-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 208.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1