Počet záznamov: 1  

Sociálny marketing a zásahy do verejného zdravotníctva

  1. Názov Sociálny marketing a zásahy do verejného zdravotníctva
    Autorské údajeTomáš Bačo, Silvia Megyesiová, Peter Poništ
    Autor Bačo Tomáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Megyesiová Silvia EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Poništ Peter
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 8, č. 4 (2012), s. 17-23 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2012. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá nástroje marketingové * správa verejná * zdravotníctvo verejné * marketing sociálny
    AnotáciaProblematika aplikácie marketingu vo verejnom zdravotníctve. V tejto sfére nie je možné aplikovať klasické marketingové postupy a nástroje, avšak aj napriek tomu filozofia marketingu je vo verejnom zdravotníctve rovnako prítomná ako je tomu v klasickom ziskovom sektore. Preto pre účely zdravotníctva sa využívajú základné postupy sociálneho marketingu, ktorý je práve orientovaný na oblasť verejného sektora a obzvlášť verejného zdravotníctva. Orientácia na zákazníka, resp. na občana je v danom prípade kľúčová, pričom úlohu marketingu je potrebné chápať v širšom slova zmysle, a teda aj v oblasti pôsobenia na správanie sa ľudí za účelom predchádzania neželaných javov, teda rôznych chorôb a iných zdravotných problémov.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00277-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF208.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.