Počet záznamov: 1  

Hodnotenie vplyvu značky na spotrebiteľské správanie

  1. Názov Hodnotenie vplyvu značky na spotrebiteľské správanie
    Autorské údajeDavid Dalalishvili
    Autor Dalalishvili David
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : zborník príspevkov z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 6. 12. 2012, Bratislava. S. 46-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISBN 978-80-223-3351-1
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * výrobky značkové * značky výrobkov * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaUrčenie úlohy značky pri vzostupe ekonomiky a poukázanie na jej špecifické postavenie v trhových podmienkach. Asociácie prostredníctvom značky v mysli zákazníka a vytváranie zázemia pre náchylnosť ku kúpe danej značky.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.