Počet záznamov: 1
Hodnotenie vplyvu značky na spotrebiteľské správanie
Názov Hodnotenie vplyvu značky na spotrebiteľské správanie Autorské údaje David Dalalishvili Autor Dalalishvili David Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : zborník príspevkov z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 6. 12. 2012, Bratislava. S. 46-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISBN 978-80-223-3351-1 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * výrobky značkové * značky výrobkov * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov Anotácia Určenie úlohy značky pri vzostupe ekonomiky a poukázanie na jej špecifické postavenie v trhových podmienkach. Asociácie prostredníctvom značky v mysli zákazníka a vytváranie zázemia pre náchylnosť ku kúpe danej značky. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1