Počet záznamov: 1  

Úprava vybraných nástrojov marketigovej komunikácie v legislatíve Slovenskej republiky

  1. Názov Úprava vybraných nástrojov marketigovej komunikácie v legislatíve Slovenskej republiky
    Autorské údajeVeronika Plavčanová
    Autor Plavčanová Veronika
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : zborník príspevkov z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 6. 12. 2012, Bratislava. S. 299-304. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISBN 978-80-223-3351-1
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * podpora predaja * reklama klamlivá * propagácia * legislatíva
    AnotáciaVymedzenie platnej legislatívy, ktorá vytvára limity využívania nástrojov marketingovej komunikácie, a zároveň konfrontuje marketingový a legálny pohľad na tieto nástroje.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.