Počet záznamov: 1  

Efekt Honda

  1. Názov Efekt Honda
    Autorské údajeJan Kapoun
    Autor Kapoun Jan
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 48, č. 4 (2013), s. 62-65. - Praha : Economia, 2013. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 629 - Technika dopravných prostriedkov
    Heslá motocykle * automobily osobné * firmy * výroba * podnikanie * manažéri * priemysel automobilový * výskum * vývoj * Japonsko
    AnotáciaAutá pre "post-motorizovaný svet". Strategické výhľady do budúcnosti. Soičiro Honda a jeho sen - založenie firmy. Stratégia trvalo udržateľného rozvoja. Ambiciózne plány. Základné body úspešnosti spoločnosti Honda Motor.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-6 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.