Počet záznamov: 1
Marketing metrics
Názov Marketing metrics : the definitive guide to measuring marketing performance Autorské údaje Paul W. Farris ... [et al.] Autor Farris Paul W. Spoluautori Bendle Neil T. Pfeifer Phillip E. Vydavateľské údaje Upper Saddle River : Pearson Education/Prentice Hall , 2010, 6th printing 2012. - xv, 414 s. Vydanie 2nd ed. ISBN 978-0-13-705829-7 , 0-13-705829-2 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum marketingový * modely matematické * produkty * portfólio * zákazníci * riadenie predaja * politika cenová * propagácia Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 2, prezenčne 0 Signatúra 869620, 871601
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 869620 SEK Sklad knižničného fondu voľný 871601 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1