Počet záznamov: 1  

Marketing metrics

  1. Názov Marketing metrics : the definitive guide to measuring marketing performance
    Autorské údajePaul W. Farris ... [et al.]
    Autor Farris Paul W.
    Spoluautori Bendle Neil T.
    Pfeifer Phillip E.
    Vydavateľské údajeUpper Saddle River : Pearson Education/Prentice Hall , 2010, 6th printing 2012. - xv, 414 s.
    Vydanie2nd ed.
    ISBN978-0-13-705829-7 , 0-13-705829-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum marketingový * modely matematické * produkty * portfólio * zákazníci * riadenie predaja * politika cenová * propagácia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 2, prezenčne 0
    Signatúra869620, 871601

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    869620SEKSklad knižničného fonduvoľný
    871601SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.