Počet záznamov: 1  

Reklama a jej pôsobenie v printových časopisoch

  1. Názov Reklama a jej pôsobenie v printových časopisoch
    Autorské údajeMartin Kasarda
    Autor Kasarda Martin
    Zdrojový dokument Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. Roč. 1, č. 1 (2013), s. 132-136. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2013. ISSN 1339-0767
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá noviny * prieskum informačný * reklama * marketing
    AnotáciaAnalýza využívania a vnímania reklamy publikom tlačených časopisov. Analýza fenoménu "word of mouth".
    URLftp://193.87.31.84/0168445/gmj1-book-naweb.pdf ftp://193.87.31.84/0168445/gmj1-book-naweb.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1

    článok

    článok

    Do košíka