Počet záznamov: 1  

Obchodný anjel – marketing a etika ako forma zvýšenia využívania tejto inovatívnej formy financovania malých a stredných podnikov

  1. Názov Obchodný anjel – marketing a etika ako forma zvýšenia využívania tejto inovatívnej formy financovania malých a stredných podnikov
    Autorské údajePeter Badida
    Autor Badida Peter
    Zdrojový dokument Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. S. 334-340. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6 Tab.
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.14 - Financovanie. Tvorba kapitálu. Kapitalizácia. Obstarávanie kapitálu
    Heslá kapitál rizikový * kapitál rozvojový * financie * financovanie * inovácia * podnikanie * podnik malý * podnik stredný * marketing * etika
    AnotáciaFinancovanie malých a stredných podnikov formou rizikového a rozvojového kapitálu – venture capital and private equity. Pojem obchodní anjeli. Aktivita obchodných anjelov vo Veľkej Británii, Fracúzsku a Nemecku. Synergia podnikov, vlády, mimovládnych organizácií, univerzít a médií. Dodržiavanie princípov etiky v dohode o spolupráci medzi obchodným anjelom a pôvodným vlastníkom MSP. Marketing ako forma zvýšenia využívania kapitálu obchodného anjela ako inovatívnej formy financovania MSP vo väčšom meradle.
    URLhttp://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/37.%20Badida.pdf http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/37.%20Badida.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

    Do košíka