Počet záznamov: 1  

Marketing firiem pôsobiacich v globálnom prostredí

  1. Názov Marketing firiem pôsobiacich v globálnom prostredí
    Preklad názvuMarketing of dfirms operating in global environment
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Soňa Nemečková
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 42, č. 1 (2013), s. 65-76. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISSN 0323-262X
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    PoznámkyVEGA 1/0385/10
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * globalizácia * prieskum informačný * analýza empirická * podnik * Slovensko
    AnotáciaGlobalizácia a marketing. Prezentácia výsledkov empirického prieskumu vnímania globalizácie a jej vplyvu na marketing.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00396-006, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF248.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.