Počet záznamov: 1
Age in shopping behaviour
Názov Age in shopping behaviour Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument 1st International M-Sphere conference for multidisciplinarity in science and business : book of proceedings, part 1 : 4th-6th October 2012, Dubrovnik, Croatia. Pp. 307-311. - Dubrovnik : Accent, 2012. ISBN 978-953-7930-00-4 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Iné súvisiace práce Age in shopping behaviour / Lesáková Dagmar Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Chorvátsko Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá seniori * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * maloobchod * riadenie obchodu Anotácia Seniori ako veľká a stále rastúca skupina spotrebiteľov. Malá pozornosť tejto skupine spotrebiteľov zo strany maloobchodu. Seniori požadujú viac informácií o produktoch a ťažšie ich získavajú ako mladší. Také atribúty ako umiestenie predajne, ľahký prístup k predajni, nízke ceny produktov, menšie veľkosti balení, zdvorilosť personálu - sú príčinou spokojnosti aj nespokojnosti kupujúcich seniorov. URL https://issuu.com/tvranes/docs/book_of_proceedings_part_1/315
https://www.m-sphere.com.hr/book-of-papersKategória EPC Publikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00379-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1